وبلاگ http://myreallylove.loxblog.com این روز فرخنده رو بر همه ی شما دوستان عزیزم تبریک می گوید

 نتیجه تصویری برای عکس متحرک عید سعید فطر

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز وبلاگیم منم به نوبه خودم فرا رسیدن این روز فرخنده رو به همه ی شما عزیزانم تبریک می گم

                    تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

و چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم...
اللهم عجل لولیک الفرج
عید سعید فطر بر همگان مبارک باد

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 



نظرات شما عزیزان:

اشکان
ساعت1:09---21 دی 1397
بسیار عالی
پاسخ:سلام بسیار ممنونم اشکان جان بخاطر کامنتت بهترین آرزوها رو برات دارم شاد و موید باشی


گمشده
ساعت11:57---23 تير 1395

ناراحت شدن دست ما نیست ، اما

ناراحت ماندن دست ماست

به هیچ کس اجازه نده که آزرده خاطرت کند حتی

خــــــودت !!
پاسخ:سلام،دقیقا همین طوره ممنونم بابت همه ی کامنت های زیباتون موفق باشید


گمشده
ساعت11:55---23 تير 1395

برای زیبا زندگی نکردن

کوتاهی عمر را بهانه نکن

عمر کوتاه نیست

ما کوتاهی میکنیم !

زندگی لحظه به لحظه اش غنیمته، فرصته ، شانسه ،عشقه ... ساده ازش نگذر
پاسخ:سلام،بسیار ممنونم خیلی کامنتتون زیبا و تاثیر گذار بود بسیار سپاس گذارم،ولی به قول اون جمله که می گه زندگی اگر زیبا بود با گریه شروع نمی شد بسیار ممنونم بابت حضور گرمتون امیدوارم همیشه شاد و سلامت و موفق باشید


گمشده
ساعت11:54---23 تير 1395

منبع انرژی مثبــــــــت باش

دنیا نیرزد به آنکه پریشان کنی دلی

"سعدی"
پاسخ:سلام،بسیار ممنونم بابت کامنت زیباتون


گمشده
ساعت1:03---23 تير 1395
شعر شبیه
دلتنگی های آدم است
امیدواری هایش
شادی های کوچک و
اندوه های بزرگ اش

شعر شکل
علامت سوالی ست
از پرسش های بی جواب

برای من ولی شعر
برکه ای بود
آرام و تاریک
و من مسافری
بدون صورت
با دست های بی خط
و کتی که
رنگ نداشت

من آن روز
به برکه رسیدم
و با احتیاط
سنگی پرتاب کردم

آب تیره
موج برداشت

شبیه شعرهایم شدم
امیدوارم احوالتون خوب باشه
پاسخ:سلام،بسیار ممنونم بابت کامنت قشنگتون ،مرسی منم امیدوارم هر جا که هستید حالتون خوب باشه و همین طور موفق باشید


تنها دل
ساعت12:23---21 تير 1395
اسرار ازل را نه تو دانی و نه من،
وين حرف معما نه تو خوانی و نه من؛
هست از پس پرده گفتگوی من و تو،
چون پرده برافتد، نه تو مانی و نه من.

"خیام"
پاسخ:سلام،بسیار ممنونم بابت کامنت های همیشه زیباتون و حضور گرمتون امیدوارم هر جا که هستید شاد و تندرست و سلامت باشید


گمشده
ساعت9:18---19 تير 1395
تبسم را نه می توانیم بخریم، نه می توانیم قرض کنیم

فقط مى توانیم هدیه بدهیم

میســــپارمت به لبخند ها…

در مسیر باد بمان تا بوى مهربانیت تسخیر کند این شهر پر از بیهودگى را…

لبخندبزن دوست من

تنور دلتون گرم…
سلام..امیدوارم حالتون خوب باشه
پاسخ:سلام،منم امیدوارم هر جا که هستید حالتون خوب باشه،ممنونم بخاطر حضور گرمتون و کامنت زیباتون و همچنین بسیار ممنونم بخاطر این همه لطف و مهربانی شما،براتون بهترین روزهای زندگی رو آرزو می کنم پیروز و سر بلند باشید


بی نام
ساعت21:39---16 تير 1395
واقعا وبتون بی نظیره
پاسخ:سلام،مرســـی بابت حضور گرمتون و نظر زیباتون امیدوارم هر جا که هستید شاد و سلامت و موفق باشید


meslehmah
ساعت15:36---16 تير 1395
من خوبم.
مرسی دااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااادااااااااااااااااا ااااا
پاسخ:سلام،خداروشکر،امیدوارم همیشه حالتون خوب باشه وهمیشه شاد و موفق باشید


امیر
ساعت14:54---16 تير 1395
سلام آقاسامان
خوبین؟
فرارسیدن عیدسعید فطرروبهتون تبریک میگم
ایشالله که سالم وسلامت وپایدارباشید
فعلا
پاسخ:سلام امیر آقا،مرســـی شما خوب باشید منم خوبم،ممنون هم چنین منم این روز فرخنده رو به شما دوست عزیزم تبریک می گم،مرسی همچنین منم امیدوارم همیشه در زندگیتون شاد و موفق و سلامت و پیروزباشید


meslehmah
ساعت14:30---16 تير 1395
رااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااستی.
نااااااااااااااااااااااااااا اااااارااااااااااااااااااااااا اااحت نبااااااااااااااااش.
بیخیالش.
منم ب خدا حالم بده ها ولی ارزش نداره حال خودمونو خراب کنیم.

تازه اون منو پیچونده. حداقل تورو کسی نپیچونده دادا جان.

So. Go On

پس ادامه بده
پاسخ:سلام،دیگه ناراحت نیستم،امیدوارم حالتون بهتر شه،ممنون امیدوارم شما هر چه زودتر حالتون خوب شه موفق باشید


meslehmah
ساعت14:28---16 تير 1395
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااام.< br /> عیدت مباااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااارک
پاسخ:سلام،عید شما هم مبارک باشه،امیدوارم همیشه همینطور شاد و سلامت باشید


L
ساعت11:48---16 تير 1395
سلام .عیدتون مبارک امیدوارم این عید با خودش خیر و برکت رو تو زندگیتون دوبرابر کنه و ارزوهاتون با حکمت خدا یکی باشه.از ته دلم ارزوی سلامتی و شادی دارم و اینکه همیشه بخندین و چشماتون فقط با اشک شوق گریون بشه.عیدتون مبارک
پاسخ:سلام،ممنون از این همه لطف و آرزوهای قشنگ منم امیدوارم هر جا که هستید لباتون پر از خنده و قلبتون سرشار از عشق و تنتون تندرست و دستاتون بی نیاز از مال دنیا و خودتونم همیشه در مسیر زندگی موفق باشید و همچنین آرزو می کنم همیشه دریچه های خوشبختی زندگی به روی شما باز باشه و از غم و غصه به دور باشید عیدشما هم مبارک باشه،بابت کامنت زیباتون و حضور گرمتون بسیار سپاس گذارم پیروز و سر بلند باشید


گمشده
ساعت9:43---16 تير 1395
سلام..ممنونم از نگاهتون..شما خیلی به من لطف دارین
خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جای دارند
آنان شایسته محبت‌اند و یادشان مایه آرامش بر صفات
نیک آنان بیفزای و سلامت‌شان بدار. عید سعید فطر مبارک
پاسخ:سلام خواهش می کنم،بسیار ممنونم بابت کامنت زیباتون و حضور گرمتون منم نیز این روز زیبا رو به شما تبریک می گم امیدوارم همیشه شاد و سلامت و موفق باشید و روزهای خوب زندگیتونو همیشه سپری کنید بازم ممنون بابت حضور گرمتون موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 16 تير 1390برچسب:, | 8:56 | نویسنده : Saman Tanha |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.

پشتیبانی

محرم الحرام تسليت